KAMPANJA „TKO TE ŠIŠA“

 

Glavni cilj kampanje ‘Tko te šiša’ koja počinje u sklopu EU projekta ‘Možemo zajedno! Prvi korak ka učinkovitom socijalnom dijalogu u Hrvatskoj’ jest promoviranje sigurnih i zdravih radnih uvjeta za frizerske radnike i naučnike tijekom cijelog radnog vijeka. Tako postavljeni preduvjeti, dobri su za sve sudionike u procesu koji uključuje frizerstvo tj. za poslodavce, klijente, potrošače te za društvo u cjelini.

Kampanja će započeti press konferecijom za novinare koja će se održati 28.04.2016. u 09:00, u Zagrebu u hotelu Palace, u dvorani Zenucci.

Nakon press konferencije, održati će se panel diskusija.

 

Kampanja ‘Tko te šiša’ ima slijedeće ciljeve:

 

  1. promicanje zdravog  radnog mjesta  za buduće frizerske profesionalce u procesu naukovanja, od samog početka – na stručnoj praksi u frizerskim salonima tijekom školovanja
  2. prevencija zdravstvenih problema tijekom radnog vijeka
  3. osiguravanje načina za upravljanje sigurnošću i zdravljem na radu i poslodavcima i radnicima
  4. redovito plaćanje praktičnog rada frizerskih učenika na praksi
  5. zaštita  zdravlja mladih u procesu školovanja
  6. poticanje razmjene informacija i dobrih praksi sa zemljama članicama Europske unije

 

Zašto je ova kampanja toliko važna?

 

Rad je dobar za fizičko i mentalno zdravlje, a dobro upravljanje sigurnošću i zdravljem na radu povećava produktivnost  učinkovitost i dugoročnu održivost radnog mjesta. Demografske promjene mogu prouzročiti probleme, no osiguranjem održivog radnog vijeka može se doskočiti tim izazovima.

Medicinska  istraživanja su pokazala da 37% zaposlenih u ovom podsektoru oboli od nekog kožnog ili skeletno-muskulatornog oboljenja tipičnog za ova zanimanja, a već oko 19% mladih oboli tijekom praktičnog rada (naukovanja).

 

Kampanje se sastoji od sljedećih koraka: 

 

  • Kamapanje kreće od 28.04.2016.- tada će HSMP izdati priopćenje za medije i pozvati novinare na početak kampanje.
  • Proveli smo istraživanje „Status i perspektive socijalnog dijaloga u Hrvatskoj“ – te će se rezultati istraživanja predstaviti u kampanji
  • Izradili smo i tiskali brošuru o Statusu i perspektivama socijalnog dijaloga u RH te smo uz to tiskali i mini-priručnik za frizere. Brošure i priručnik će se dijeliti frizerskim salonima u sklopu kampanje, a bit će poslani i svim Frizerskim školama u RH.
  • U sklopu kamapnje ćemo održati Okrugli stol i Panel diskusiju
  • Razmjena dobre prakse i širenje informacija iz transnacionalnog projekta „A  close shave“

Tko sve može sudjelovati i kako se možete uključiti?

 

U kampanji mogu sudjelovati pojedinci i organizacije svih veličina i iz svih sektora, uključujući mala i srednja poduzeća. Sudionici mogu biti i:

  • direktori, voditelji i radnici
  • sindikati
  • udruge poslodavaca
  • predstavnici zaštite na radu
  • udruge civilnog društva
  • naučnici, pripravnici, mladi radnici (do 25 godina starosti)
  • stručnjaci za sigurnost i zdravlje na radu te za ljudske resurse
  • stručne udruge
  • pružatelji usluga usavršavanja i obrazovanja, škole, studenti

 

Dodatne informacije

 

Nakon službenog pokretanja kampanje 28.  travnja 2016. na portalu kampanje na web adresi http://hsmp.hr/ moći ćete pronaći:

  • izvješća i studije slučaja o socijalnom dijalogu u sektoru osobnih usluga – Podsektor frizerstvo i kozmetika
  • brošure i druge  materijale koji su tiskani u sklopu kampanje

 

Za sve druge informacije kao i za uključivanje u kampanju, slobodno nam se obratite!

 

Vaš HSMP